آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ویدیو | قهرمانی هادی چوپان در مستر المپیای ۲۰۲۲

  • کد خبر: ۱۴۰۵۲۲
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
  • ۱
ویدیو | قهرمانی هادی چوپان در مستر المپیای ۲۰۲۲
گرگ ایرانی بعد از چند سال ناکامی در مسترالمپیا، سرانجام مدال طلای این رقابت‌ها را به گردن آویخت.

به گزارش شهرآرانیوز، مسابقات مسترالمپیای ۲۰۲۲ به پایان رسید و هادی چوپان، استعداد ناب ایرانی موفق شد عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کند. البته چوپان یک بار هم در سال ۲۰۱۹ عنوان سومی را کسب کرده بود و چندان با مدال این رقابت‌ها غریبه نبود.

با پایان مسابقات مستر المپیای سال ۲۰۲۲ هادی چوپان نابغه ایرانی پرورش اندام موفق شد مدال طلای این دوره را از آن خود کند. چوپان پیش‌تر در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ هم موفق شد مدال برنز مستر المپیا را از آن خود کند و برنده جایزه صد هزار دلاری این مسابقات شد.

هادی چوپان، پادشاه سنگین وزن بدنسازی جهان
این یک قهرمانی تاریخی نه تنها برای ایران، بلکه برای آسیایی هاست که آخرین بار حدود ۴۰ سال قبل توسط یک بدنساز لبنانی به چنین عنوانی دست یافته بودند. لانسفورد، نیک واکر، برندون کوری و بیگ رامی رقبای سرشناس هادی چوپان بودند که به ترتیب بعد از او در رتبه‌های دوم تا پنجم مسترالمپیای ۲۰۲۲ ایستادند.
هادی چوپان که مشکل کم شنوایی مواجه است، در حالی که بعد از اعلام نامش به عنوان قهرمان کاملا احساساتی شده بود، گفت:، چون ناشنوا بودم خیلی اذیت شدم و سختی کشیدم.
حالا پادشاه یکی از بزرگترین رویداد‌های ورزشی جهان تا سال آینده یک ایرانی است؛ هادی چوپان.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
0
1
قهرمانیت مبارک تمام ایران،دلمون شاد کردی مرد✌
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->